Home  /  Klantenservice  /  Klachten

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@steigerladderspecialist.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." 
8,5
106 reviews

Reviews

  • "Goede service, geleverde producten zijn perfect ...aanbevelen om hier u aankopen te doen. Mvrgr Hen"

    Klus en dakservice pluymaekers uit Geulle

  • "lack of positives"

    Krzysztof uit Den Haag

  • "Snelle afhandeling. Flexibel inspelen op de vraag/ behoefte."

    Installatiebedrijf de Haan bv uit Oosterwolde

  • "Goed product geleverd en ook nog supersnel. Bij navraag over technische details direkt persoonlijk te woord gestaan. Prima."

    BSP Sierpleister/Harm Jan Meijer uit Winschoten

  • "Vriendelijk en goed geholpen.overzichtelijke site"

    uit

  • "goede revers en volgens afspraak"

    bouwbedrijf van Wieren uit drachten

  • "gastvrij ontvangen en correcte afhandeling"

    Henk uit

  • "staan voor hun product ! tevreden"

    mts schiphorst uit

Onze sterke punten

  • Professionele en eerlijke adviezen
  • Veilig online bestellen & betalen
  • Grootste assortiment online
  • 6 dagen per week tot 22:00
  • Scherpe & snelle offerte
  • Kwaliteitsmateriaal
  • Online sinds 2007
  • Direct leverbaar